Dagen :) <3

Shooooooooooobre bloggen!


Idag vaknade jag typ halv 1 :)
SKÖÖÖNT !
Aja ..
Sen gick jag ner tog fil och flingor ;)
Gick upp i maddes (min storesyster) rum :)
Men hon hade ont i huvudet , så de var itne roligt att vara där :)
Så jag gick in till mitt rum och åt ;)
Sen satt jag vid datan , sen så kom madde (min storesyster) in i mitt rum och sa :
Följer du med till dollar ?
Det ville jag , så vi åkte med mamma :)
Sen så åkte vi till novas (min lillasyster) dagis :)
Jag och madde fick vänta i bilen ;)
Vi fick vänta typ 20 minuter :O
Aja ..
Sen åkte vi hem ..
Så har jag suttit vid datan typ hela tiden :P
Sen typ nyss kommer mamma in med en Narnia film till mig :)
Tror jag ska kolla på den ikväll ;)

Pussen & Kramen
/ Meliissah

Kommentarer
Postat av: liea på gsm

hej väldigt snygg blogg

2011-08-17 @ 17:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0