..

Tjenixen bloggen !

Idag har jag varit i skolan :)
Jag mådde inte så bra tills typ klockan 14:00 och jag åkte hem 14:35 ..
så i stortsett hela dagen har jag mått skit ..
aa iallfall, jag vill att mina kusiner från USA ska komma hem från affären så jag kan vara med dom.
dom kom i söndags och åker hem den 23 december 2011 !
DAGEN INNAN JULAFTON !
aja ..
just nu sitter jag vid datan och har skit tråkigt.
har inget att göra :P
ska nog åka ut och titta på nya skor till mig för jag råka göra sönder ena min sko idag :O
så smaaaaaaart som jag är (a)
men aa ..
vad kan man säga mer ?
ja juste..
förlåt för att jag inte har bloggat så mycket :P
haft lite att göra (a)
a men lägger ut en bild på hur jag ser ut nu ;)

Pussen & Kramen
/ Meeliissa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0