Hemma igen ;)

Shuue bloggen ;)

Jag är hemma igen efter att jag  har lämnat felicia som är 5 år på dagis ;)
Nu gör jag inget speciellt mer är att lyssna på : Veonica Maggio -Jag kommer ;)
Det är verkligen dagens låt ;)
Aja ..
Hittar inte på något att göra framtills klockan 17:17 då jag ska hem ;)
Jaja ..
Nu hörde jag nyss Cilla säga : Sluta dra mig i håret , så bröjar Freja gråta hon är 1 år ;)
Men kan ni skriva några låtar ? :)
Har skit dåliga förutom Jag kommer då ;)
Aja ..
Förlåt att jag inte kan lägga ut några bilder på mig ;)
Men de kommer jag göra sen ;)
Imorgon är det strömmingsleken ;)
Kommer knäppa en jävla massa kort! :)
Aja ..
Hejdå och ha det bra bloggen! ;)

Pussen & Kramen
/ Meliissah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0