Hihhi ;) <3

Tjeeena bloggen ;)

Inatt sov jag hos Ida Jonsson ( hennes blogg : www.iidajonsson.devote.se )
Aja ..
Sen typ klockan 20 över 4 så åkte vi in till stan med : Emma Jonsson & Louice Olsson & Alexandra Jansson ;)
Åkte inga karuseller idag eftersom jag hade gjort slut på alla mina 600 kronor igår :P
Aja ..
Sen så typ åkte dom andra karuseller och jag och några fler väntade nedanför ;)
Sen typ 20 i 9 hämtade mamma mej vid shell ( vet trååkigt )
Så nu har jag inte gjort så mycket :P
Mer än att typ suttit vid datan :P
Tror jag ska duscha eller bada snart :P
MÅSTE tvätta håret ;P
Sen ska jag nog knäppa kort ;)
Lägger ut som här isåfall ;)

Pussen & Kramen
/ Meliissah

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är allt jag har älskar dejj som bff

2011-08-17 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0