Ingen rubrik :) <3

Godmorgon ;)

Jag somnade fasktiskt typ klockan halv 1 inatt ;)
Skit trött efter att ha sovit skit dåligt :)
Men idag klockan 17:17 går tåget hem ;)
Jag har saknat alla där hemma sjukt mycket! :)
Jaja ..
Idag ska jag lämna felicia på dagis igen hon är 5 år ;)
Kommer lägga ut en bild på Freja senare som är 1 år ;)
Saknar dej sjukt mycket baby! :(
Just nu så lyssnar jag , Felicia och Freja på PokerFace felicia ÄLSKAR den låten ;P
Jaja ..
Freja fick damp för att hon inte fick som hon ville , så jag var tvungen att dansa med henne :P
Duvet att jag älskar dej baby! ;)
Jaja ..
Vet inte vad jag ska göra ändå tills klockan 17:17 :)
fast först blir det lämna Felicia på dagis med Cilla och Freja;)

Pussen & Kramen
/ Meliissah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0