JagÄlskarDej! <3htmxallt

Eva Ella Louice Olsson !
Jag vill säga en massa saker till dig ,
du är den man behöver !
En dag utan dig är som ett liv utan godis !
Du liksom inte är som alla andra ,
dom leker cool.
Du är dig själv ,
och det är så jag vill ha en riktigt bra vän!
En vän man kan lita på ,
en vän som inte lämnar en för att man kanske gör något fel .
Och du ska bara veta hur mycket jag ÄLSKAR dej!
När vi träffades första gången i bussen ,
så kände jag inombords ,
henne kommer jag bli bra vän med!
Och jag hade rätt ,
förstår hur alla kan vara vän med dig ,
du är speciell .
Och jag älskar dej mer än någon eller något annat!
Om vi skulle bli ovänner , vilket inte skulle hända ,
tror jag att de är du som kommer komma fram till mig och säga förlåt före mig ,
jag är en riktig fegis ,
du är liksom ja dig själv som man kan säga .
Du håller inte med andra om du tillexempel om dom pratar skit om någon ,
då om du tycker om den personen så håller du inte med ,
sånna vänner ska man ha .
Som kan vara sig själv ,
och inte härma dom andra för att inte bli lämnad kvar själv.
Du ska veta en sak ,
om jag skulle lämna dig ,
så måste jag vara riktigt dum i huvudet eller så har jag tagit typ knark eller nå,
för jag kommer ALDRIG i hela mitt LIV lämna en så bra vän som dig!
JagÄlskarDig! <3htmxallt
Från din Melissa! <3htmxallt
Eva Ella Louice Olsson !
Jag vill säga en massa saker till dig ,
du är den man behöver !
En dag utan dig är som ett liv utan godis !
Du liksom inte är som alla andra ,
dom leker cool.
Du är dig själv ,
och det är så jag vill ha en riktigt bra vän!
En vän man kan lita på ,
en vän som inte lämnar en för att man kanske gör något fel .
Och du ska bara veta hur mycket jag ÄLSKAR dej!
När vi träffades första gången i bussen ,
så kände jag inombords ,
henne kommer jag bli bra vän med!
Och jag hade rätt ,
förstår hur alla kan vara vän med dig ,
du är speciell .
Och jag älskar dej mer än någon eller något annat!
Om vi skulle bli ovänner , vilket inte skulle hända ,
tror jag att de är du som kommer komma fram till mig och säga förlåt före mig ,
jag är en riktig fegis ,
du är liksom ja dig själv som man kan säga .
Du håller inte med andra om du tillexempel om dom pratar skit om någon ,
då om du tycker om den personen så håller du inte med ,
sånna vänner ska man ha .
Som kan vara sig själv ,
och inte härma dom andra för att inte bli lämnad kvar själv.
Du ska veta en sak ,
om jag skulle lämna dig ,
så måste jag vara riktigt dum i huvudet eller så har jag tagit typ knark eller nå,
för jag kommer ALDRIG i hela mitt LIV lämna en så bra vän som dig!
JagÄlskarDig! <3htmxallt
Från din Melissa! <3htmxallt

Kommentarer
Postat av: Sweatyme2

Aww<3

2011-08-21 @ 12:12:12
Postat av: izza321

Vad fiin blogg :) Kan jag få en gåva på GSM?



--> izza321

2011-08-21 @ 12:16:33
Postat av: J O S E F i N - josfors

Vilken söt text du har skrivit!

2011-08-21 @ 12:20:44
URL: http://josfors.blogg.se/
Postat av: eylespi

aaaaw

2011-08-21 @ 12:22:26
URL: http://ericaalicialinneafurevi.blogg.se/
Postat av: emilia

varför har du tagit bort frågestunden? :/

2011-08-25 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0