Dålig uppdatering ! ♥

Shooooooble bloggen !

Sorry för dålig uppdatering , jag har haft lite mycket att göra !

Aja ..

Just nu har jag typ ''nyss'' vaknat !


Jag har sovit hos Lisa med guzzarna


Vi kollade först på ''Scream 1'' sen typ ''Bröderna Karlsson'' sen typ ''ENSAM HEMMa 1'' :)

Aja ..

Vi åt frukost , sen nu sitter jag vid datan och dom andra bara sitter och kollar på :)

Haha ..

snäll jag är mot dom :P


Men nu så får jag daaaaamp på datan för den är cepe! :@

Vad ska jag skriva mer ?

Typ ..

Imorgon kanske jag ska till gröna lund , men bara kanske :O

Med be-smart , annars måste jag ringa eller skicka sms till be-smart och säga att det finns en plats över/kvar ..


Jaja ..

jag måste bestämma mig !

Antingen får min kompis ta min plats eller så säger jag till be-smart att jag inte vill ..

Jaja ..

Hejdå!


Pussen & Kramen
/ Meliissah ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0