Dålig uppdatering!

Hej bloggen!

Förlåt att det är dålig uppdatering ibland.
Men ibland glömmer jag bort bloggen!
Jaja ..
Idag så ska jag,pappa,freja[lillasyster 1 år] , felicia [lillasyster 5 år]
åka och grilla hos pappas kompis.
Så antagligen blir vi där till ganska sent,
eller kanske inte eftersom pappa ska jobba imorgon.
Men iaf ,
jag har nyss bytt om och ska strax sminka mig och fixa håret,
vill inte se ut som ett skogstroll när vi ska bort ..
Haha ,
men imorgon ska jag till farmor ,
och kanske vara med min kusin {Rasmus 14 år}
aja ..
nu ska jag fixa mig strax ,
men som rubliken säger , dålig uppdatering,
ska försöka förbättra mitt skrivande på bloggen!

Pussen & Kramen
/ Meeliissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0