Jag älskar dig! <3

Bästavän!
jag kommer aldrig lämna dig!
du betyder så oerhört mycket för mig,
du stöttar mig med allt!
jag kan inte skriva i ord hur mycket du betyder för mig,
du är : fin, snäll, bäst, min, snygg, rolig, asså det är så svårt att beskriva dig i ord och meningar!
jag kommer aldrig lämna dig,
hoppas du aldrig kommer lämna mig!
förr var vi bara facebook vänner,
nu är vi bästavänner , det går inte att vara ifrån dig!
du gör mina dagar bäst!
du är den personen jag behöver.
du vet att jag älskar dig så sjukt mycket bästavän!
jag skulle kunna skriva tills mina fingrar börjar blöda ,
så mycket finns det att skriva om dig!
jag kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG glömma dig!
du och jag hand i hand livet ut!
jag kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig!
det blir en hel harry potter bok om jag ska skriva ALLT!
du vet att om det är något är jag bara ett telefonsamtal ifrån!
jag älskar dig , idag , imorgon , FÖRALLTID!
jag älskar dig! ♥
Jag och bästavän på bilden ,
(förlåt om det blev på ett annat håll)
(sanna Vikström jag älskar dig! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0